Karta podarunkowa – niezwykły prezent

Karta podarunkowa Silesia City Center to idealny pomysł na wyjątkowy upominek. Dzięki niej osoba obdarowana ma możliwość samodzielnego wyboru wymarzonego prezentu w ponad 300 sklepach znajdujących się na terenie naszego Centrum.

Można ją kupić w Punkcie Informacyjnym na Placu Śląskim, kartomacie znajdującym się na Placu Śląskim (płatność wyłącznie kartą płatniczą) oraz przez Internet za pośrednictwem strony silesiacitycenter.finpay.pl

Kupując kartę podarunkową, płacisz tylko kwotę jej zasilenia – od 50 zł do 1000 zł, bez dodatkowych opłat.

Jak to działa?

Karta podarunkowa jest rodzajem elektronicznej formy płatniczej typu prepaid. Jest aktywna w ciągu 30 minut od jednorazowego doładowania. Umożliwia bezpieczne i wygodne zakupy w sklepach akceptujących płatność MasterCard na terenie Silesia City Center.

Doładowanie ma jednorazowy charakter.

Karta jest ważna 12 miesięcy od daty zakupu lub aktywacji lub do momentu wyczerpania dostępnych na niej środków. Ważne informacje:

• istnieje możliwość zakupu karty podarunkowej o maksymalnym zasileniu do 1000 zł

• po dokonaniu transakcji nie jest możliwy zwrot karty podarunkowej – z wyjątkiem kart zakupionych przez internet, zgodnie z regulaminem serwisu internetowego FinPay https://silesiacitycenter.finpay.pl/information/terms-conditions/

Lista sklepów i punktów usługowych niehonorujących płatności kartami podarunkowymi Silesia City Center:

  • Kaufland
  • Anex Tour
  • Dentim Clinic
  • Evapify
  • Expres
  • Inspiration Store
  • Iqos
  • Joop!
  • Katowickie Centrum Weterynarii
  • Krawiec
  • Piekarnia Kiełek
  • Piekarnia Złoty Róg
  • Restauracja Sztolnia
  • Ruch
  • Sphinx
  • Strellson
oraz operatorzy telefonii komórkowych, banki, kantory, punkt Lotto oraz Poczta Polska.

Jak sprawdzić stan środków?

Dla kart podarunkowych zakupionych od marca 2024 r.:

• na stronie internetowej https://silesiacitycenter.finpay.pl/stansrodkow

• w punkcie informacji na Placu Śląskim

• w kartomacie

• dzwoniąc pod numer biura obsługi klienta +48 22 188 19 09

• skanując smartfonem kod QR umieszczony na odwrocie karty.

Dla kart zakupionych do dnia 17.02.2024 r. (numer karty rozpoczyna się od numeru 10010200):

• na stronie internetowej https://www.getmybalance.com

• w punkcie informacji na Placu Śląskim

• dzwoniąc pod numer biura obsługi klienta +48 22 490 69 23

• skanując smartfonem kod QR umieszczony na odwrocie karty.

Dla firm

Żeby dokonać zamówienia firmowego, należy założyć konto na https://silesiacitycenter.finpay.pl/rejestracja i zaznaczyć opcję klient firmowy. Jeśli posiadasz już zarejestrowane konto, kolejne zamówienia należy złożyć, logując się na nie, a następnie wybrać liczbę i wartości zamawianych kart.

Więcej informacji: https://silesiacitycenter.finpay.pl/faq

Kontakt

Kontakt do biura obsługi klienta operatora programu kart podarunkowych – dla kart zakupionych od marca 2024 r. – firmy FinPay sp. z o.o.

https://finpay.pl/kontakt

• +48 22 188 19 09

Zapoznaj się z regulaminem programu kart podarunkowych zakupionych od marca 2024 r.

Kontakt do biura obsługi klienta operatora programu kart podarunkowych – firmy EML Payments Limited – dla kart zakupionych do 17.02.2024 r. – numer karty rozpoczyna się od 10010200

• Telefon: +48 22 490 69 23

• E-mail: rcpoland@emlpayments.com

Zapoznaj się z regulaminem programu kart podarunkowych zakupionych do 17 lutego 2024 r.