• english
  • ZASTĘPCA KIEROWNIKA SKLEPU

    Praca w firmie Swarovski to znacznie więcej niż sprzedawanie produktów. U nas znajdziesz satysfakcjonującą pracę w zespole ludzi, którzy pasjonują się modą i biżuterią. Praca w Swarovskim to bycie częścią prestiżowej i nowoczesnej marki premium znanej na całym świecie ze swojej jakości i kreatywności.

     

    Opis stanowiska pracy

    • Aktywne i profesjonalne doradztwo w wyborze produktów

    • Wsparcie kierownika sklepu w zarządzaniu zespołem i osiąganiu celów sprzedażowych

    • Prowadzenie szkoleń, motywowanie i dbanie o rozwój zawodowy zespołu

    • Dbanie o wygląd salonu i prawidłową eskpozycję produktów

     

    Wymagania

    • - Zainteresowanie modą, biżuterią i marką Swarovski

    • - Wysoka kultura osobista

    • - Doświadczenie w sprzedaży detalicznej oraz zarządzaniu zespołem

    • - Komunikatywność, solidność i zaangażowanie w wykonywaną pracę

    • - Bardzo dobra znajomość języka angielskiego oraz MS Office

     

    Oferujemy

    • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę

    • Atrakcyjne wynagrodzenie, bonusy i benefity

    • Szkolenia i możliwość rozwoju zawodowego

    • Bardzo przyjazną atmosferę w pracy w firmie o długiej tradycji

     

    Jeśli wiesz, że to jest praca dla Ciebie, zaaplikuj do nas online poprzez poniższy link: https://swarovski.wd3.myworkdayjobs.com/swarovski/job/Assistant-Store-Manager---Katowice-Silesia-City-Center_R-52034-1

     

    udostępnij

    Swarovski

    POZIOM 0