• english
  • MENSA HOME - asystent sprzedaży

    Opis stanowiska:

    - Profesjonalna obsługa klientów
    - Dbanie o porządek i wygląd sklepu
    - Obsługa komputera
    - Przyjmowanie towaru

    Wymagania:

    - zaangażowanie w pracę
    - uczciwość i rzetelność
    - punktualność
    - łatwe nawiązywanie kontaktów
    - umiejętność pracy w zespole
    - wysoka kultura osobista

    Oferujemy:

    - pracę w miłym zespole
    - premie sprzedażowe
    - szkolenia

    CV wraz ze zdjęciem prosimy przesyłać poprzez formularz kontaktowy.
    Informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

    Prosimy o dopisanie w CV: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych
    do realizacji procesu rekrutacji.

    1) Administratorem danych osobowych jest Firma Handlowa „Kowalik” K. Kowalik,
    D. Kowalik Spółka Jawna, znajdującą się przy ul. Słowiańskiej 22, 64-100 Leszno.
    2) Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanej „RODO” oraz Ustawa o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 roku (Dz. U. 2018.1000).
    3) Podstawą prawną przeprowadzenia rekrutacji jest Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 roku - Kodeks pracy (Dz. U. 2018.0.917).
    4) Podstawą prawną przesyłania informacji drogą elektroniczną jest Ustawa z dnia
    18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2017.1219 ze zmian).
    5) Przetwarzanie Państwa danych osobowych jest niezbędne w celu przeprowadzenia rekrutacji.
    6) Inspektorem Ochrony Danych w Firmie Handlowej „Kowalik” K. Kowalik,
    D. Kowalik Spółka Jawna, znajdującą się przy ul. Słowiańskiej 22, 64-100 Leszno jest Pan Tomasz Surdyk (kontakt: tomasz.surdyk(at)zabezpieczenie-danych.pl).
    7) Posiadają Państwo prawo do:

    • dostępu do swoich danych osobowych i otrzymania kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu;
    • sprostowania swoich nieprawidłowych danych;
    • żądania usunięcia danych (prawo do bycia zapomnianym) w przypadku wystąpienia okoliczności przewidzianych w art. 17 RODO;
    • żądania ograniczenia przetwarzania danych w przypadkach wskazanych w art. 18 RODO;
    • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych w przypadkach wskazanych
    w art. 21 RODO;
    • przenoszenia dostarczonych danych, przetwarzanych w sposób zautomatyzowany.

    8) Dane osobowe należące do Państwa nie podlegają profilowaniu ani nie będą przekazywane do państw znajdujących się poza Europejskim Obszarem Gospodarczym.
    9) Podane dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny, wskazany
    w przepisach prawa.
    10) Jeżeli uważają Państwo, że podane dane osobowe są przetwarzane niezgodnie
    z prawem, można wnieść skargę do organu nadzorczego (UODO, ul. Stawki 2, Warszawa). 

    udostępnij

    Zaznacz przycisk "Tak", jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie, po 25 maja 2018 roku, Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania z usług silesiacitycenter.com.pl w tym także zbieranych w plikach cookies oraz w formie zautomatyzowanego profilowania przez nas i naszych zaufanych partnerów, w celach marketingowych w tym w formie zautomatyzowanego profilowania. Skutkiem ww. przetwarzania danych będzie analiza danych osobowych i statystycznych. Dane będą używane w celach marketingowych, w tym w celu profilowania, przez okres korzystania z usług Administratora. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wysyłając wiadomość email na adres: infopunkt@silesiacitycenter.com.pl
    Polityka Prywatności – Pliki Cookies, znajduje się TUTAJ